Grūtnieču vingrošana

Grūtnieču vingrošanu uzsāk no 12. grūtniecības nedēļas.

Lai sāktu vingrot, nepieciešama ginekologa vai vecmātes rakstiska atļauja!

Mans uzdevums ir rūpēties par Jūsu veselību, tāpēc, pat ja ļoti gribas, bet ārsts vai vecmāte neļauj, vingrot nedrīkst!

Galvenais vingrošanas uzdevums: uzlabot sievietes fizisko un emocionālo pašsajūtu!

Grūtnieču vingrošanā sieviete:

*mācās apzināties  ķermeņa pareizu stāju, lai mazinātu sāpes galvenokārt muguras jostas daļā un novērstu komplikācijas

*stiprina muskuļus, lai pietiktu spēks visam dzemdību procesam

*mācās pareizu elpošanu, kas noder ne tikai dzemdību procesā

*apgūst stiepšanas vingrojumi, kas mazina  diskomfortu ķermenī

*apgūst ergonomiskas ikdienas aktivitāšu kustības

*apgūst relaksācijas pozas – kas mazina fizisko un garīgo saspringuma

*mācās stiprināt iekšējos dziļos muskuļus – iegurņa pamatnes un starpenes muskuļi, kas atvieglo dzemdību procesu un pēc dzemdībām novērš urīna nesaturēšanu, kas ir bieža pēcdzemdību komplikācija

*mācās saprast un izjust savu ķermeni